سرخط خبرها
خانه / دانلود / دانلود پاورپوینت مهدکودک ال کاراکول

دانلود پاورپوینت مهدکودک ال کاراکول

 

دانلود پاورپوینت مهدکودک ال کاراکول

دانلود پاورپوینت مهدکودک ال کاراکول شامل ۱۶ اسلاید بوده که به بررسی و تحلیل این نمونه موردی مهد کودک پرداخته شده است. این فایل معماری آماده ارائه برای درس طراحی معماری است و قابلیت ویرایش نیز دارد.

گوشه ای از توضیحات:

ایده پروپوزال این مهدکودک ایده اصلی زندگی شهری در این ناحیه بود. ساختمان بنا به عنوان اولین ارتباط کودک با جامعه است که روند شکل گیری و توسعه کودک در آن آغاز می‌شود. از این منظر، این پروژه محله کوچکی را تشکیل می‌دهد که شامل عناصر اصلی تشکیل دهنده یک شهر، یعنی خانه‌ها، خیابان‌ها و پارک بازی است که در طراحی معماری عناصر کلیدی هستند.

ورودی اصلی مهدکودک با دسترسی متمرکز ایجاد شده است. ورودی ساختمان مستقیما به حیاط مرکزی منتهی می‌شود که که به طور مستقیم با سطح شیب دار و پله‌های طبقه دوم دید دارد. رفت و آمد در بنا از طریق راهروهای گالری‌ها انجام می‌شود و ارتباط بین قسمت‌های مختلف توسط پل‌ها ایجاد می‌شود.

با توجه به مشخصات پروژه، مهدکودک ال کارکول مکانی سرگرم کننده است که کودکان با هر سنی می‌توانند در فضای جامع با هم تعامل داشته باشند و یاد بگیرند. و سرانجام یک فضای خصوصی‌تر، که زمین بازی است. این بخش به عنوان یک فعالیت فوق برنامه است که کودکان در آن با توجه به سطح دانش دسته بندی می‌شوند.

روابط فضایی در این پروژه نقش مهمی ایفا می‌کند. زندگی محله‌ای به عنوان یک موضوع برای توسعه پروژه، می‌تواند فعالیت‌های علمی، تفریحی و بازی را با هم ادغام کند. اهمیت خیابان به عنوان عنصر سازمانی و فضایی به عنوان فضای ملاقات و معاشرت که به کودک اجازه می‌دهد در مکانی رشد و پیشرفت کند که با مکانی که او قبلاً می شناسد غریبه یا متفاوت نباشد، در عوض به تصویر او از خانه و محل زندگی خود او نزدیک است. این پروژه شباهت زیادی به زمینه قبلی کودکان دارد.

تصاویری از اسلایدهای پاورپوینت:

 

دانلود پاورپوینت مهدکودک ال کاراکول

 

دانلود پاورپوینت مهدکودک ال کاراکول شامل:

  • معرفی مهد کودک ال کاراکول

  • نمای کلی رفت و آمد

  • پر و خالی بودن فضاها

  • سیستم سازمانی پروژه

  • پلان طبقه همکف

  • پلان طبقه اول

  • نمای جنوبی و شمالی

  • برش A-A و برش B-B

درباره ی دانش فا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *