سرخط خبرها
خانه / دانلود / دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب

دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب

دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب

 

دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب

دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب شامل کلیه نقشه های معماری به همراه جزئیات کامل می باشد. این فایل معماری توسط تیم تحریریه سایت دانش فا تهیه و تنظیم شده است و قابلیت ویرایش نیز دارد.

مهم‌تر از تعریف نمایشگاه، برداشت محتوائى از آن مى‌باشد. در واقع مفهومى که کشورهاى پیشرفته صنعتى براى نمایشگاه قائلند با آنچه که ما از نمایشگاه مى‌فهمیم تفاوت زیادى دارد. در تنیجه فلسفه برگزارى نمایشگاه‌ها و انگیزه شرکت در بازدید از آنها درنزد کشورهاى مزبور در مقایسه با ما به گونه‌اى متفاوت مطرح مى‌باشد. متأسفانه فرهنگ نمایشگاهى در ایران ضعیف است و مفهوم اصیل نمایشگاه هنوز جا نیفتاده و درک نشده است. نمایشگاه براى دسترسى مستقیم به مصرف‌کننده نهائى تشکیل نمى‌شود. بلکه رسالتى بالاتر از این، یعنی، اصلاح، تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجارى و رونق مبادلات را عهده‌دار مى‌باشد.

از این گذشته با توسعه تمدن و پیشرفت اقتصاد، نمایشگاه نیز مفهوم خود را به‌عنوان یک پدیده واحد و همگن از دست داده است، چرا که امروز نمایشگاه بسته به اینکه درچه محدوده جغرافیائى تشکیل مى‌شود و موضوع آن چیست مفاهیم مختلفى مى‌یابد. در یک تقسیم‌بندی، نمایشگاه به انواع عمومی، تخصصی، اختصاصى و اکسپو تقسیم مى‌شود که هر یک از آنها خصوصیات و کاربردهاى خاص خود را دارند.

دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب شامل:

  • پلان طبقه همکف

  • برش A-A

  • برش B-B

  • سایت پلان

  • پلان فونداسیون

  • دتایل های اجرایی سازه

 

سایر تصاویر پروژه:

 

دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب

 

دانلود پلان اتوکد نمایشگاه کتاب

درباره ی دانش فا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *