سرخط خبرها
خانه / دانلود / پاورپوینت تحلیل برج اداری کامرز بانک

پاورپوینت تحلیل برج اداری کامرز بانک

پاورپوینت تحلیل برج اداری کامرز بانک

پاورپوینت تحلیل برج اداری کامرز بانک شامل ۲۵ اسلاید با پسوند PPT می باشد که به تحلیل و بررسی برج اداری کامرز بانک اثر نورمن فاستر می پردازد. این فایل به صورت کامل و به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم تحریریه دانش فا تهیه و تنظیم شده است.

قسمتی از توضیحات:

طراحی فاستر برای دفتر مرکزی کامر زبانک در فرانکفورت که هم از لحاظ نمادین و هم از لحاظ کاربردی به عنوان ساختمان سبز معرفی می شود نخستین برج بلند اداری جهان با ملاحظات اکولوژیکی را شکل می دهد. این طرح که در یک مسابقه بین المللی محدود، برنده شد مفاهیم جدیدی را درباره ماهیت محیط های کاری به عینیت در آورده و ایده های نوبتی را در این زمینه به کار برده است. ساختمان بانک تجارت که عده ای آن را برج محفط زیست نامیده اند نمنه ای از کاربرد موفق تکنولوژی در ارتباط با محیط زیست است که استاندارد جدیدی را برای دفاتر و برج های اداری جهان ارائه می دهد.

در کامر زبانک باغ های محصور شده با شیشه عرصه های حقیقی دیدار برای شهروندان و در اصل فضاهای شهری هستند. ایده ای فراتر از شهرسازی سنتی که اهداف خود را در سایت های بزرگتر از یک قطعه در بر دارنده ی مقادیر عظیم زیر ساخت ها برای کمترین تعداد ساختمان ها جستجو می کرد. اما آنچنان که رادولفو مچادو پروفسور معماری و طراحی شهری دانشکده معماری دانشگاه هاروارد در این باره می گوید: شهرسازی تنها پرسش درباره اندازه نیس بلکه درباره کیفیت است. شهرسازی به عنوان نوعی تکنیک شهرنشینی را ایجاد می کند و در این صحنه آسمانخراش های فاستر و همکاران در فرانکفورت و هنگ کنگ آثاری در زمینه شهرسازی هستند.

برج اداری کامر زبانک ارزیابی بنیادینی از یک ساختمان اداری است. برجی جدید با چالشی در زمینه ساختار ساختمان هاب بلند که تقریبا در همه شهرهای امروزی دیده می شوند. به گونه ی سنتی چنین ساختمان هایی دارای یک هسته مرکزی صلب شامل آسانسورها و پله ها به همراه نواری از فضاهای اداری در اطراف لبه آن می باشند. در بیشتر ساختمان های شبیه به این برج هر طبقه مشابه طبقه دیگر است و شهر با نماهای تکراری آنها معرفی می شود.

اسلایدهای این فایل:

 

پاورپوینت تحلیل برج اداری کامرز بانک(1)

 

پاورپوینت تحلیل برج اداری کامرز بانک شامل:

  • معرفی برج
  • شرح عملکردی بنا
  • اکولوژی ساختمان
  • برج اجتماعی بنا
  • سازه ساختمان
  • پلان برج کامر زبانک
  • سایت پلان برج

درباره ی دانش فا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *